پاداش بلو برای شما

پاداش بلو برای شما در آخرین به‌روزرسانی (v1.10)

همه‌ی ما دوست داریم وقتی از فروشگاه‌های محبوب‌ خود خرید می‌کنیم، خریدهای ارزان‌تری داشته باشیم. سرویس «پاداش» بلو کمک می‌کند تا در خرید‌های روزانه از فروشگاه‌های طرف قرارداد بتوانیم درصدی از خرید را تخفیف بگیریم یا درصدی از مبلغ خرید به حساب‌مان برگردد، بدون اینکه بخواهیم تخفیف بگیریم یا چانه بزنیم. با دانستن این موضوع که این تخفیف همیشه روی کارت بانکی هست، خیال‌مان هم راحت است که دیگر دغدغه ای برای گرفتن تخفیف نخواهیم داشت. یعنی هر بار که از کارت بانکی برای پرداخت هزینه‌های خریدمان استفاده می‌کنیم، تخفیف یا برگشت پول به ما تعلق می‌گیرد.

 

یک تخفیف همیشگی

بلو که از ابتدای فعالیت خود تا کنون سعی کرده تا در راستای نیازهای مشتریانش گام بردارد، حالا سال 1401 را با ارائه سرویسی جدید شروع کرده است. این سرویس که «پاداش» نام دارد از 15 فروردین 1401 روی اپلیکیشن بلو فعال شده است. مشتریان بعد از فعال کردن این سرویس از طریق اپلیکیشن کافی است هنگام خرید از بلوکارت استفاده کنند تا از مزایای این سرویس بهره‌مند شوند.

 

سرویس پاداش

این سرویس که با هدف ایجاد احساس بهتر برای مشتریان به منوی اپلیکیشن بلو اضافه شده است به کابران بلو این امکان را می‌دهد تا از «تخفیف» یا «برگشت پول» بهره‌مند شوند. هنگام خرید از لیست فروشگاه‌های ارائه شده توسط بلو، اگر هزینه‌ی خرید توسط بلوکارت پرداخت شود، درصد مشخصی از هزینه پرداخت شده به حساب مشتری برمی‌گردد. برگشت پول به حساب درست چند لحظه بعد از پرداخت به سرعت اتفاق می‌افتد و نیاز به انجام کار دیگری توسط مشتری نیست.
حالت تخفیف نیز این امکان را می‌دهد که هنگام خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بلوکارت، درصدی از مبلغ کل خرید در همان لحظه‌ی خرید روی مبلغ کل به‌عنوان تخفیف محاسبه و از آن کم شود.
بلو برای اولین بار چنین سرویسی را بر روی کارت بانکی خود در اختیار مشتریان قرار داده است و برای گرفتن پاداش فقط کافی است که گزینه «پاداش» را در قسمت منوی اپلیکیشن بلو فعال کنید و در فروشگاه‌های طرف قرارداد از کارت‌خوان‌های سامان کیش(سپ) استفاده کنید.



با سرویس پاداش از کجا خرید کنیم؟

در حال حاضر برای استفاده از سرویس پاداش می‌توانید در بیش از ده هزار فروشگاه در سراسر کشور، به صورت حضوری با بلوکارت خرید کنید. این سرویس تنها به کاربرانی تعلق می‌گیرد که آن را فعال کرده و هنگام پرداخت از بلوکارت استفاده کنند. بلوبه دنبال گسترش تعداد فروشگاه‌های این سرویس بر اساس علایق کاربران خود است و تعداد این فروشگاه‌ها هر روز افزایش خواهد یافت. برای اطلاع از لیست فروشگاه‌ها باید ازمنوی داخل اپلیکیشن فروشگاه، سرویس «پاداش» را فعال کنید و با روشن کردن موقعیت جغرافیایی تلفن همراه خود از لیست فروشگاه‌های نزدیک و طرف قرارداد با بلو با جزییات کامل مطلع شوید. نام فروشگاه، درصد برگشت پول، دسته‌بندی فعالیت فروشگاه، آدرس دقیق و فاصله‌ی فروشگاه از شما به صورت کامل در این قسمت نشان داده می‌شود. می‌توانید از بین دسته‌بندی‌های موجود هم سریع‌تر فروشگاه مورد نظر خودتان را پیدا کنید. درصد برگشت پول یا تخفیف، نام فروشگاه، دسته‌ی فعالیت فروشگاه، آدرس دقیق، و فاصله فروشگاه از شما به صورت کامل در این قسمت مشخص است. در ضمن می‌توانید از بین دسته‌بندی‌های موجود نیز سریع‌تر فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.

 


Copyright © 2023 bluBank Saman. All rights reserved